כיצד נקבע מחיר הגדלת חזה?

img

הגדלת חזה היא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר במדינות רבות, וגם בישראל. כשהוא מופקד בידיים הנכונות, ההליך הכירורגי שכולל יצירת כיס בבית החזה והנחת שתלים משפר באופן דרמטי את ההרגשה, ולכן גם את איכות החיים. לצד התועלת, ישנה באופן טבעי גם שאלת העלות – עבור כל מי ששוקלת אם לעבור הגדלת חזה מחיר הניתוח הוא אחד השיקולים בהחלטה, וגם הבחירה במנתח או המנתחת הפלסטית מושפעת בין השאר מהפן הכספי. בעמוד זה מפורטים המרכיבים השונים שלפיהם נקבע מחיר ההגדלה, וכמו כן תמצאי כאן המלצות להתנהלות אופטימלית.

עלות השתלים

המרכיב הראשון במחיר הגדלת חזה הוא כמובן עלות השתלים עצמם. הפרמטר העיקרי שמשפיע על מחירם של שתלי סיליקון לחזה הוא זהות היצרנית שלהם וההמלצה החד-משמעית של המומחים והמומחיות בתחום היא לא להתפשר על האיכות. השתלים שתבחרי אחראים למראה החזה, למרקם שלו ולתחושות שהוא יוצר במשך שנים רבות. בנוסף, כדאי מאוד שהשתלים יהיו עמידים ושלא ידלוף מהם סיליקון – מצב שמחייב טיפול ובחלק מהמקרים אפילו ניתוח נוסף להחלפת שתלים. ישנם שתלים שקשורים בדרגות שונות לסרטן מעטפת השתל ALCL וחשוב להיות מעודכנים בספרות ובאחוזים

מורכבות ההליך הכירורגי

בחלק מהמקרים ההליך המתאים הוא הגדלה והרמת חזה גם יחד. הניתוח שמשלב הנחת שתלי סיליקון עם הרמת חזה נפול הוא מן הסתם הליך מורכב יותר בהשוואה לניתוח שבו "רק" מגדילים את החזה, ולכן הוא גם יקר יותר. במקביל חשוב לזכור שהגדלת חזה עם הרמה מובילה לשינוי משמעותי מאוד, כך שגם התועלת רבה מאוד – ואם תבחני את היחס שבין עלות לתועלת תגלי שהוא משתלם להפליא.

הוותק, הניסיון והיכולות של המנתחת הפלסטית

כל מנתח או מנתחת רשאים לקבוע את המחיר שאותו הם גובים עבור כל ניתוח פלסטי, לרבות הגדלת חזה. במרבית המקרים יש מתאם בין הוותק, הניסיון והיכולות המקצועיות המוכחות לבין המחיר של הגדלת החזה. כמו בסעיפים קודמים, גם בסעיף זה אסור לשכוח שהגדלת החזה היא הגשמת חלום, וחלומות מן הראוי להפקיד בידיים הטובות ביותר האפשריות – ובוודאי שאין טעם לחסוך מעט כסף אבל עדיין לשלם סכום לא מבוטל מבלי לדעת במקסימום ודאות שהניתוח יספק את התוצאות הרצויות והמראה המבוקש.

המקום שבו מתבצע ההליך הכירורגי

מחירה של הגדלת חזה, כמו למעשה מחירו של כל ניתוח פלסטי, כולל גם תשלום למרכז הרפואי שבו מתבצע הניתוח. מרכזים מובילים שחדרי הניתוח בהם מאובזרים היטב והם עצמם מטופחים ומייצרים אווירה נעימה ומרגיעה גובים בדרך כלל מעט יותר עבור חדר הניתוח ועבור חדר ההתאוששות (שאורכת מספר שעות במקרה של הגדלת חזה). יחד עם זאת יש גם תמורה לתשלום – הניתוח עובר בקלות ובבטחה ותקופת ההחלמה מתחילה ברגל ימין.

תשלום חד פעמי – שינוי משמעותי לטובה במשך שנים רבות מאוד

הגדלת חזה הוא ניתוח לא זול. במציאות הכלכלית המורכבת שמאפיינת את החיים בישראל, עבור נשים רבות זוהי הוצאה נכבדה ובוודאי כזו שחובה לשקול בכובד ראש. מצד שני, התועלת הינה ארוכת טווח במיוחד. כשנלקחת בחשבון העובדה שהנחת מהחזה החדש נשמרת לשנים רבות מאוד, ועלות הניתוח מחולקת לפרק זמן זה, למשל 15 שנים, התוצאה היא תשלום עשרות שקלים בחודש – עבור שינוי משמעותי באיכות החיים.


אולי יעניין אותך גם

הקודם   הבא

רופאים מומלצים לניתוח הקטנת חזה

הקטנת חזה היא ניתוח פלסטי שמספק תועלת רבה, גם במישור הבריאותי וגם בהיבט האסתטי. נשים רבות, בטווח גילאים רחב למדי, מתעניינות בו, וגם היצע האפשרויות רחב למדי. אם גם את מתלבטת היכן לעבור הקטנת חזה...

להמשך קריאה
דוקטור מיכל בנקלר רופאים מומלצים הקטנת חזה

מה כדאי לדעת על ניתוח הקטנת חזה?

הקטנת חזה הוא ניתוח פלסטי, כלומר הליך כירורגי שמתבצע מטעמים אסתטיים - אבל לא רק. חלק מהניתוחים הפלסטיים משפרים "רק" את המראה החיצוני (וכמובן שהמילה "רק" הושמה במרכאות מפני ששינוי המראה משפיע...

להמשך קריאה