רופאים מומלצים לניתוח הקטנת חזה

img

הקטנת חזה היא ניתוח פלסטי שמספק תועלת רבה, גם במישור הבריאותי וגם בהיבט האסתטי. נשים רבות, בטווח גילאים רחב למדי, מתעניינות בו, וגם היצע האפשרויות רחב למדי. אם גם את מתלבטת היכן לעבור הקטנת חזה רופאים מומלצים הם אלה שמתאפיינים גם בניסיון רלוונטי, גם בקשב אמיתי וגם בזמינות גבוהה לכל שאלה או התייעצות. פרמטר נוסף שכדאי לקחת בחשבון במסגרת ההשוואה בין האופציות השונות הוא המקום שבו כל רופא או רופאה מבצעים את ההליך הכירורגי.

ניסיון

הניסיון של המנתחת הפלסטית – והכוונה היא לניסיון הספציפי בביצוע ניתוחים להקטנת החזה – מבטיח קודם כל תכנון מדויק של ההליך הרפואי, כלומר חזה בגודל ובצורה פרופורציוניים לשאר הגוף ומחמיאים במיוחד, בהתאם לתפישה האסתטית של המטופלת. הניסיון הוא גם בסיס הכרחי ליישום מיטבי של תוכנית הניתוח, כולל מענה מהיר ונכון לכל התרחשות בזמן ההליך הכירורגי. בנוסף, ותק מעיד גם על הצלחות רבות בעבר, בניתוחים פלסטיים מכל הסוגים ובפרט בביצוע הקטנת חזה.

קשב

המרכיב המשמעותי השני שהופך רופאים למומלצים, ורופאות למומלצות, הוא קשב. זוהי איכות חשובה עבור כל רופא בגלל מערכת היחסים הייחודית שנוצרת בין מטפלים למטופלים, והצורך המובן של אדם שמגיע לקבל עזרה להרגיש שמקשיבים לו. לקראת ניתוח פלסטי שהוא גם פעולה מורכבת מטבעה וגם הליך שמשפיע באופן דרמטי על החיים, מתחדד הצורך בקשב רגיש ומלא. לקראת הקטנת חזה הקשב של הרופאה הכרחי גם לצורך תכנון הניתוח – כדי להבין מהו גודל החזה המבוקש ע"י המטופלת, ועוד קודם לכן לוודא שהציפיות שלה מהתהליך ריאליות (ציפיות לא מציאותיות עלולות להוביל למפח נפש אחרי הניתוח, ועל כן כדאי לזהות זאת מראש ולמצוא לכך מענה מתאים).

זמינות

מפגש הייעוץ הוא הזדמנות מצוינת עבור המטופלת להתרשם מהאישיות ומהיכולות המקצועיות של רופאים מומלצים ורופאות מומלצות. במפגש זה ניתנות תשובות מפורטות ומקיפות לכל השאלות שעולות אצל המטופלת, ובהתאם גם מתפוגג חלק מאי הוודאות. יחד עם זאת לאחר המפגש ייתכן שיצוצו חששות חדשים או שהמטופלת תיזכר בשאלות ששכחה לשאול. רופאה שמקפידה על מקסימום זמינות מסייעת למטופלות לנטרל מיד מתחים שונים, לזמינות יש משקל נכבד גם לאחר הניתוח עצמו, בתקופת ההחלמה, משום שגם בה ייתכן צורך בחוות דעת מקצועית לגבי תופעות לוואי כאלה ואחרות. זמינות גבוהה פירושה מקסימום תמיכה, כולל בפן הנפשי, ולכן זהו אחד המרכיבים העיקריים שהופכים נשות ואנשי מקצוע בתחום הפלסטיקה למומלצים.

מרכז רפואי בסטנדרטים גבוהים במיוחד

ניתוח הקטנת חזה הוא ניתוח לכל דבר. הוא מתבצע תחת הרדמה מלאה, אורך בין שעתיים ל-4 שעות ולאחר שהוא מסתיים המטופלת נשארת מספר שעות נוספות במרכז הרפואי שבו נותחה, לצורך התאוששות והשגחה. בהתאם, גם למקום הפיזי שבו מתבצע הניתוח יש חלק בשביעות הרצון מהתהליך, והרופאים המומלצים הם אלה שבוחרים לנתח במרכזים רפואיים מתקדמים. 

ד"ר מיכל בנקלר מבצעת ניתוחים להקטנת חזה (וגם ניתוחים אחרים, כמובן) במרכז "מדיקה" שמתאפיין בסטנדרטים גבוהים מאוד, לא רק ביחס לארץ אלא גם ביחס למרכזים דומים בעולם. הצוות שמסייע לד"ר בנקלר לפני הניתוח, במהלכו ובעקבותיו תורם גם הוא לאיכות הטיפול בכל מטופלת.


אולי יעניין אותך גם

הקודם   הבא

מדריך מקיף: ניתוח הצמדת אוזניים וניתוח שחזור אוזניים

ניתוח הצמדת אוזניים מאפשר להקנות לאיבר זה מראה משופר ואסתטי. בפרט, ניתן באמצעות הליך כירורגי מתאים לשנות מצב שבו האוזניים רחוקות מהגולגולת במידה ניכרת. כמו כן אפשר לשחזור אוזניים במצבים שבהם האוזן...

להמשך קריאה
ניתוח הצמדת אוזניים

כיצד נקבע מחיר הגדלת חזה?

הגדלת חזה היא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר במדינות רבות, וגם בישראל. כשהוא מופקד בידיים הנכונות, ההליך הכירורגי שכולל יצירת כיס בבית החזה והנחת שתלים משפר באופן דרמטי את ההרגשה, ולכן גם את...

להמשך קריאה
הרמת חזה באופן טבעי