הוצאת שתלים ועיצוב החזה מחדש

שתלי סיליקון, ככלל, מקנים לשדיים מראה גדול ובולט יותר ונוכחות מבוקשת. יחד עם זאת ישנם מצבים בהם תרצה המטופלת את הוצאתם מהחזה. במקרים אלה חשוב מאוד גם לבצע את ההסרה במיומנות גבוהה וגם לספק מענה אלטרנטיבי לחזה, מענה שימטב את מראה החזה לאחר ההוצאה. תחת ידיה של ד”ר מיכל בנקלר תוכלי לסמן V על שני הסעיפים ולעבור את התהליך בראש שקט באמת – מתוך ידיעה ודאית שהוא יתנהל באופן הבטוח ביותר ויוביל לתוצאות הטובות ביותר. בעמוד זה תמצאי תשובות לשאלות נפוצות אודות הוצאת שתלים שיעזרו לך להבין האם אופציה זו רלוונטית גם מבחינתך. לכל שאלה נוספת מוזמנת ליצור קשר – ולקבל מענה אישי עבורך.

before after
img

האם שתלי סיליקון עלולים לגרום לסרטן?

לפני מספר שנים עלה לכותרות החשש מפני קשר אפשרי בין שתלי סיליקון לבין סרטן. ראשית, חשוב להדגיש כי החשש נוגע לסוג ספציפי של שתלים, אלה המחוספסים. שנית, אמנם ב- 2019 יצרנית שתלי סיליקון בשם אלרגן ביצעה ריקול של אותם שתלים מחוספסים, אולם ה- FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי, שמהווה סמכות עליונה בארה”ב לגבי הליכים רפואיים) הבהיר כי אין המלצה להוציא שתלים שכבר הוכנסו לחזה.
באופן כללי הממצאים שנאספו עד כה לגבי ההיתכנות של הסרטן המדובר – לימפומה מסוג ALCL – לא הובילו להמלצה חד משמעית על הוצאת שתלים מהחזה. יחד עם זאת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ממליץ על ערנות לכל תחושה שונה בחזה, וכן על התייעצות עם מומחים בתחום בעיקר אם מופיעה התנפחות משמעותית בטווח זמן קצר בשד אחד שעבר הגדלה לפני מספר שנים. ההמלצה השנייה תקפה גם לנשים שחלפו 10 שנים ממועד הגדלת החזה שלהן.

המצבים שבהם כדאי לשקול הוצאת שתלים

א. סיבות רפואיות – קבוצה אחת של מצבים שבהן נשקלת הוצאת שתלים מהחזה היא כשיש בעיה רפואית, ובפרט קרע/דלף בשתל או התקשות קופסית. קרע בשתל סיליקון יזוהה לרוב בבדיקת US או MRI. הסיכון לקרע מזערי בשנים הראשונות אחרי ניתוח ההגדלה אבל ככל שחולפות שנים רבות יותר הוא עולה. קופסית הינה רקמה צלקתית סביב השתל. הרקמה עלולה להיות קשה, וכתוצאה מכך צורת השד תתעוות ויופיע כאב.
ב. סיבות אסתטיות – אם חלף פרק זמן משמעותי ממועד הגדלת החזה, ייתכן שהמראה המבוקש שהושג באותו הליך כירורגי כבר לא מוצא חן בעיני האישה. הטעמים האסתטיים עשויים להשתנות לאורך זמן, לפעמים לידות והנקות משנות את צורת החזה ויש גם מקרים שבהם חזה גדול מאוד מתחיל להכביד.
ג. התיישנות – האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ממליץ כאמור על הגעה לכירורגית פלסטית מנוסה אם חלף יותר מעשור מאז הכנסת השתלים לחזה. במקרים אלה תתבצע בדיקת דימות של השדיים, US או MRI, כדי לספק מידע עדכני ואמין לגבי מידת השחיקה של השתלים, וכך ניתן יהיה לדעת האם אכן יש צורך בהוצאתם.
ד. חשש מפני סרטן – הגורמים הרפואיים המוסמכים אמנם קבעו כי אין חובת הוצאת שתלים, אולם למי שרוצה להימנע אף מהסיכון והסיכוי הקטן ביותר, כדאי כמובן לשקול את ביצוע ההליך.

img
flower

reviews title לקוחות ממליצים

27.6.2022

טליה

avatar

בהחלט הבחירה הכי טובה שיכלתי להעניק לעצמי, צוות חלומות, הכי טוב שיש! תוצאת חזה לא פחות ממושלמת. הכי מאושרת שיש

23.5.2022

אלין

avatar

הגעתי רק ליעוץ! הייתי בטוחה שמרוב הפחד אני לא אעשה את הניתוח. אבל בשנייה שפגשתי את ד"ר מיכל בנקלר כל הפחדים נעלמו ותוך 10 דקות כבר קבעתי תאריך לניתוח! זכיתי ליחס אישי מדהים לאורך הדרך גם מהרופאה וגם מהמזכירה שלה, לודה. יחס VIP! תודה רבה על תוצאה מושלמת ביותר!! אני זכיתי בכן

26.2.2022

לילך

avatar

רופאה מדהימה!!! ניתחה אותי לפני שלושה שבועות בהחלפת שתלים, הניתוח עבר ללא כאבים בכלל והתוצאה מדהימה. אחרי יומיים חזרתי לעבודה, והכי חשוב בשבילי… זה שלא היו לי סימנים מכוערים של התפרים, כמעט אין זכר. הצוות דואג ואיכפתי, ממליצה בחום!"

17.11.2021

רווית

avatar

עברתי ניתוח הקטנה והרמת חזה אצל ד"ר מיכל בנקלר היקרה, אני רוצה לשתף את הקוראים שנתקלתי באישה ורופאה מדהימה, באישיות, במקצועיות, באנושיות, מרגע שהגעתי למרפאה זכיתי לליווי וליחס אישי, ממליצה בחום לכל מי שחולמת להיות בריאה וגם יפה להגיע לפגוש את ד"ר מיכל היקרה והאלופה!

19.11.2022

ג'ולי

avatar

כל מי שמתלבטת ד"ר בנקלר זאת הבחירה הכי טובה שעשיתי!!! יצא פשוט מושלם בדיוק כמו שחלמתי! היא הבינה אותי ואת הציפיות שלי מהרגע ראשון ועשתה עבודה מקצועית ביותר. תודה רבה גם ללודה המהממת שלא השאירה אותי לבד לרגע ותמיד נתנה מענה גם בשעות לא שעות. אז תודה לכן צוות של אלופות שהגשמתן לי את החלום!

step by step title תהליך הטיפול

פגישת יעוץ

שיחה לתיאום ציפיות ותכנון הרכב הניתוח הרצוי. השילוב בין טביעת העין המדויקת של ד”ר בנקלר והקשב אלייך מוביל לבחירות אופטימליות.

הכנה לניתוח

שקלול כל המידע הרלוונטי ועל תכנון מדויק של ההליך הכירורגי המועיל ביותר האפשרי. בין היתר יש לעבור על תוצאות בדיקת דם והדמיית שד.

ניתוח

ד”ר בנקלר מבצעת את כל הניתוחים בעצמה. ההליך הכירורגי עצמו אורך בדרך כלל כשעתיים-שלוש.

סיום תקופת ההחלמה

חזרה הביתה מספר שעות לאחר הניתוח. חזרה לשגרה כמעט מלאה כעבור שבוע-שניים. תוצאות מורגשות מיד לאחר הניתוח, תוצאה סופית לאחר כשנה.

ניתוח הוצאת שתלים שאלות שהרבה לקוחות שואלים אותי על

  • הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, מכל סיבה שהיא, משנה את המראה שלו במידה ניכרת. בהתאם כמעט כל מטופלת חוששת באופן טבעי מפני חזרה למצב של לפני ניתוח ההגדלה, כשהשדיים היו קטנים מדי בעיניה וחסרי נוכחות. חשש נוסף הינו מפני מראה חזה נפול ומרוקן אשר עלול להיגרם כתוצאה מהתמתחות עור החזה והנפח שירד. אפשרות אחת היא להניח שתלים חדשים במקום אלה שהוצאו. פתרון זה מספק מענה לבעיית ההתיישנות, ובנוסף מאפשר להעניק לחזה את הגודל הרצוי בנקודת הזמן הנוכחית. ד”ר מיכל בנקלר מציעה פתרון נוסף, שמספק מענה גם לשתי הבעיות הנ”ל וגם לחשש מפני סרטן ולסיכונים של התקשות קופסית ודליפת סיליקון מקרע בשתל – אוטו-אוגמנטיישן.

  • ההיערכות לניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה כוללת בדיקות רפואיות לרבות דימות של השדיים, דיאלוג מעמיק בין ד”ר בנקלר לבינך על-מנת לוודא שהציפיות מההליך מציאותיות, ותכנון מדויק של הפעולות שיבוצעו בניתוח. מעבר להוצאת השתלים עצמה, אם ישנה קופסית ייתכן שיהיה צורך להוציא אותה – פעולה שמאריכה במידה מסוימת את משך ההליך הכירורגי. עיצובו מחדש של החזה מחייב כמובן גם הוא תשומת לב רבה בשלב זה, שבו באים לידי ביטוי גם הניסיון של ד”ר בנקלר וגם הקשב הרב שלה לרצונות של המטופלות.

  • ניתוח הוצאת שתלים מתבצע ע”י ד”ר מיכל בנקלר ב”מדיקה” – מרכז רפואי שמתנהל בסטנדרטים גבוהים במיוחד. רף האיכות המרשים בא לידי ביטוי גם בציוד בחדרי הניתוח וגם במפרט של חדרי האשפוז, כך שבמקרים שבהם נדרש אשפוז הוא מתרחש בתנאים אופטימליים. תקופת ההחלמה אורכת לרוב כששה שבועות, כשבמהלך פרק זמן זה גם ד”ר בנקלר וגם המתאמת שלה זמינות עבורך לכל שאלה, התייעצות, חשש או בקשה – זאת על-מנת לעזור לך לעבור את התקופה הרגישה בלי מתח מיותר. כמו כן מתקיימות ביקורות בהתאם לתוכנית שנקבעה מראש. במהלך תקופת ההחלמה יש להימנע מפעילות גופנית והרמת משאות כבדים. מומלץ להקפיד על שימוש בחזיה תומכת שתעזור לתהליך החלמה מוצלח. בתום תקופת ההחלמה ניתן להתחיל להתרשם מתוצאות הוצאת השתלים ומהחזה החדש והמעוצב. לאחר כשנה השינוי מושלם – ותוכלי ליהנות מחזה יפה גם ללא שתלים.

faq

הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, מכל סיבה שהיא, משנה את המראה שלו במידה ניכרת. בהתאם כמעט כל מטופלת חוששת באופן טבעי מפני חזרה למצב של לפני ניתוח ההגדלה, כשהשדיים היו קטנים מדי בעיניה וחסרי נוכחות. חשש נוסף הינו מפני מראה חזה נפול ומרוקן אשר עלול להיגרם כתוצאה מהתמתחות עור החזה והנפח שירד. אפשרות אחת היא להניח שתלים חדשים במקום אלה שהוצאו. פתרון זה מספק מענה לבעיית ההתיישנות, ובנוסף מאפשר להעניק לחזה את הגודל הרצוי בנקודת הזמן הנוכחית. ד”ר מיכל בנקלר מציעה פתרון נוסף, שמספק מענה גם לשתי הבעיות הנ”ל וגם לחשש מפני סרטן ולסיכונים של התקשות קופסית ודליפת סיליקון מקרע בשתל – אוטו-אוגמנטיישן.

ההיערכות לניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה כוללת בדיקות רפואיות לרבות דימות של השדיים, דיאלוג מעמיק בין ד”ר בנקלר לבינך על-מנת לוודא שהציפיות מההליך מציאותיות, ותכנון מדויק של הפעולות שיבוצעו בניתוח. מעבר להוצאת השתלים עצמה, אם ישנה קופסית ייתכן שיהיה צורך להוציא אותה – פעולה שמאריכה במידה מסוימת את משך ההליך הכירורגי. עיצובו מחדש של החזה מחייב כמובן גם הוא תשומת לב רבה בשלב זה, שבו באים לידי ביטוי גם הניסיון של ד”ר בנקלר וגם הקשב הרב שלה לרצונות של המטופלות.

ניתוח הוצאת שתלים מתבצע ע”י ד”ר מיכל בנקלר ב”מדיקה” – מרכז רפואי שמתנהל בסטנדרטים גבוהים במיוחד. רף האיכות המרשים בא לידי ביטוי גם בציוד בחדרי הניתוח וגם במפרט של חדרי האשפוז, כך שבמקרים שבהם נדרש אשפוז הוא מתרחש בתנאים אופטימליים. תקופת ההחלמה אורכת לרוב כששה שבועות, כשבמהלך פרק זמן זה גם ד”ר בנקלר וגם המתאמת שלה זמינות עבורך לכל שאלה, התייעצות, חשש או בקשה – זאת על-מנת לעזור לך לעבור את התקופה הרגישה בלי מתח מיותר. כמו כן מתקיימות ביקורות בהתאם לתוכנית שנקבעה מראש. במהלך תקופת ההחלמה יש להימנע מפעילות גופנית והרמת משאות כבדים. מומלץ להקפיד על שימוש בחזיה תומכת שתעזור לתהליך החלמה מוצלח. בתום תקופת ההחלמה ניתן להתחיל להתרשם מתוצאות הוצאת השתלים ומהחזה החדש והמעוצב. לאחר כשנה השינוי מושלם – ותוכלי ליהנות מחזה יפה גם ללא שתלים.

slider image

slider image

slider image
אחרי-לפני

הוצאת שתלים ועיצוב החזה מחדש

slider image
אחרי-לפני

הוצאת שתלים ועיצוב החזה מחדש

slider image

slider image
אחרי-לפני

הוצאת שתלים ועיצוב החזה מחדש

slider image
אחרי-לפני

הוצאת שתלים ועיצוב החזה מחדש

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

אוטו אוגמנטיישן – עיצוב וארגון מחדש של החזה בלי שתלים

בהליך שזכה לשם אוטו-אוגמנטיישן (auto-augmentation) משתמשת ד”ר בנקלר ברקמות עודפות בשד כדי לעצב מחדש את החזה ולייצר אימפקט של הגדלה גם ללא שתלים. בנוסף ניתן בדרך זו לייצר גם אימפקט של הרמה, ובעצם להעניק לחזה נוכחות זקופה, גדולה מספיק ויפה. לעיתים נשקול להוסיף שומן שנשאב ממקומות אחרים בגוף – בטן, ירכיים ולהזריקו לשד ובכך מרוויחים כפול גם הגדלה של השד וגם הצרת היקפים באזורים רצויים.

השומן העצמי נלקח מאזור הבטן ו/או הירכיים, בהתאם למבנה הגוף של המטופלת ולמאפיינים הספציפיים שלה. בדרך זו מושגת תועלת כפולה: הפחתת כמות השומן באזורים הנ”ל והוספת נפח לחזה באמצעות הזרקה מדויקת. מאחר שמדובר בשומן שנלקח מהגוף של המטופלת, אין סכנה לדחייה או לתגובה שלילית אחרת של הגוף. כריתת רקמות עודפות והנחת חלק מהן במיקום מדויק דוחפת את השד כלפי מעלה ומעניקה לו מלאוּת מחמיאה, כתחליף לתוצאות ניתוח הרמת חזה.

ליווי צמוד לאורך כל הדרך…

בנוסף לאפשרות לקבל מענה סבלני מד”ר בנקלר עצמה, גם המתאמת זמינה עבורך 24/7 לכל שאלה או התייעצות.

כמו ד”ר בנקלר, גם למתאמת יש ניסיון נרחב ומטופלות רבות ציינו את הנוכחות שלה כמשמעותית עבורן בתהליך.
ההקפדה הבלתי מתפשרת על סטנדרטים גבוהים מאוד באה לידי ביטוי גם במרכז הרפואי שבו מתבצע הניתוח. מדיקה ברמת החיל הוא למעשה שילוב של מרכז עם חדרי ניתוח מאובזרים היטב ומלון בוטיק. אמנם את לא מגיעה לחופשה, אבל גם לפני, במהלך ואחרי ניתוח חזה מגיע לך להתפנק במקום שחושב על כל פרט ופרט, ובעיקר על רווחת המטופלות.