מחיר הרמת חזה

img

כמעט כל החלטה, במיוחד בימים אלה, מושפעת גם מהעלות הכספית שלה, ובהתאם עבור כל מי ששוקלת לעבור הרמת חזה מחיר ההליך הוא שאלה מרכזית וחשובה. בניגוד לפן הכספי, התועלת של ניתוח להרמת החזה לא מוטלת בספק – חזה זקוף קומה ועומד, כפי שהיה בעבר. חשוב להדגיש שמאחר שישנם הבדלים משמעותיים בין החזה של מועמדת אחת לניתוח לבין זה של מועמדת אחרת, גם העלויות של הניתוח יהיו שונות – כך שרק במפגש ייעוץ שמוקדש לך ספציפית, תוכלי לדעת מהו המחיר של ההליך הכירורגי המתאים ביותר עבורך. יחד עם זאת, עוד לפני ההגעה לקליניקה תוכלי לקרוא כאן בעמוד הסברים לגבי הפרמטרים לפיהם נקבעת העלות.

מידת צניחת החזה

הפרמטר הראשון שמשפיע על מחיר ניתוח הרמת חזה הוא מידת הצניחה שלו. ככל שהחזה פטוטי יותר (פטוטיות היא המונח הרפואי לחזה נפול), כך העבודה להעניק לו את המראה הזקור הרצוי תהיה מורכבת יותר, ולכן סביר שעלות ההליך הכירורגי תתייקר. את מידת הפטוטיות תוכלי להעריך גם בלי בקיאות מקצועית, על סמך המיקום של הפטמות ביחס לקפל התת-שדי – ככל שהפטמה נמוכה יותר כך החזה צנח באופן משמעותי יותר, כך שהניתוח מתייקר (ומצד שני הוא גם כדאי יותר משום שהשינוי נחוץ יותר).

ההבדל בין מחיר הרמת חזה עם שתל לבין הרמת חזה ללא שתל

בכל הרמת חזה מחיר ההליך מושפע מעוד סוגיה חשובה – האם הניתוח כולל הנחת שתלים בבית החזה או לא. כשהחזה גם מרוקן וגם נפול, כדאי לנצל את העובדה שממילא מתבצע ניתוח, ולהוסיף שתלים שייצרו נוכחות מרשימה במיוחד. גם כשהמידות הנוכחיות של החזה גבוליות מבחינתך, כדאי להיעזר בשתלי סיליקון וזאת משום שכל ניתוח להרמת חזה עלול לשנות את גודלו במידה מסוימת.

התוספת למחיר כוללת גם את עלות השתלים עצמם, וגם את עלות העבודה הנוספת במסגרת הניתוח – יצירת הכיס המתאים בבית החזה והנחת השתלים ואת זמן חדר הניתוח.

תשלומים לרופא מרדים ועבור חדר ניתוח

כשמחשבים מחיר עבור הרמת חזה, יש לקחת בחשבון גם את עלות חדר הניתוח עצמו הכולל את עלותו של הרופא המרדים. באופן טבעי טווח המחירים עבור חדרי ניתוח עשוי להיות נרחב למדי, אולם מאחר שגם ניתוח פלסטי הוא הליך כירורגי לכל דבר, מומלץ לא לנסות לחסוך בסעיף זה – אלא לעבור את הרמת החזה במרכז רפואי מצויד היטב שמקנה תנאים נוחים מאוד. באופן דומה חשוב להפקיד את משימת ההרדמה לקראת הניתוח בידי רופא בעל ניסיון רב, גם אם העלות שלו מעט גבוהה יותר.

תשלום חד-פעמי – תועלת ארוכת טווח

באופן טבעי תתבקשי לשלם עבור הרמת חזה מחיר לא מבוטל. כאמור, שקלול העלות הכלכלית בהחלטה הסופית הוא דבר מובן לחלוטין – אבל כדאי לזכור עוד דבר חשוב: התשלום עבור הניתוח הוא הוצאה חד-פעמית – ואילו הרווח ממנו, השיפור בדימוי העצמי ובאיכות החיים, משפיע על היומיום לאורך שנים רבות מאוד. כשמחלקים את המחיר של ניתוח להרמת חזה למשל ל-10 שנים, התשלום הוא שקלים בודדים ליום. בהתאם כדי לקבל את ההחלטה הנכונה עבורך, כדאי לשקלל אל מול המחיר את התוצאה היפה, החזה הזקוף וההרגשה הטובה – האם הם שווים תשלום של מספר שקלים ליום.

הקודם   הבא

הרמת חזה ללא שתל

חזה נפול הינה תופעה שכיחה שנשים רבות סובלות ממנה. יש לכך מספר גורמים, ובראשן השנים שחולפות והתרופפות הרצועות שתומכות ברקמות השד. הריון, לידה, הנקה ושינויים גדולים במשקל עלולים בתורם לזרז את צניחת...

להמשך קריאה
הרמה והגדלת חזה דר בנקלר

מחיר ניתוח הצמדת אוזניים למבוטחי "מכבי"

אוזניים עלולות להיות נקודה רגישה לכאלה אשר אוזניהם בולטות מעבר לנורמה. בפרט חשופים לכך ילדים, שלמרבה הצער עלולים לספוג עלבונות מהסביבה רק בגלל הזווית הרחבה יותר בין האוזניים לקרקפת אצלם בהשוואה..

להמשך קריאה
הצמדת אוזניים