ניתוח שאיבת שומן

img

שאיבת שומן היא פעולה כירורגית המספקת מענה למקרים בהם קיימים מצבורי שומן עודפים ועיקשים, על אף שמשקל הגוף תקין. ישנם אזורים מסוימים בגוף שלא תמיד מושפעים מירידה במשקל ופעילות גופנית. האופן שבו מצטבר ונאגר השומן בגוף שלנו תלוי במידה רבה בגנטיקה שלנו. לכן יכול לקרות מצב שאדם יהיה במשקל תקין, יקפיד על אורח חיים פעיל ובריא – כולל תזונה נכונה וספורט, ועדיין יסבול מעודפי שומן באזורים מסוימים בגופו. במקרים אלו, לא תהיה דרך אחרת לטפל בעודפי השומן, מלבד ניתוח שאיבת שומן. מה חשוב לדעת על הניתוח לפני שניגשים אליו? את כל המידע תמצאו במאמר זה.

למי ניתוח שאיבת שומן יכול להתאים?

הניתוח יכול להתאים לכל מי שנמצא במשקל תקין ויציב, ומעוניין להסיר עודפי שומן עיקשים באזורים ספציפיים בגוף. חשוב להדגיש כי מטרת הניתוח היא לעצב ולפסל את הגוף מחדש ליצירת מראה פרופורציונלי ואסתטי, תוך הסרת מצבורי שומן עיקשים. הניתוח לא מיועד לאנשים במשקל עודף ומטרתו אינה לסייע בירידה במשקל. כמות השומן שניתן לשאוב היא מוגבלת, ולכן היא מיועדת לאזורים ספציפיים ולא נרחבים בגוף – כמו: בטן, מותניים, ירכיים, צוואר, זרועות, צדי האגן, שוקיים וידיים. תוכלו לבדוק אם אתם מתאימים לניתוח בפגישת הייעוץ עם הרופא/ה המנתח/ת, במהלכה תוכלו גם לקבל מידע ולשאול כל שאלה שעולה לכם על ההליך.

כיצד ניתוח שאיבת שומן מתבצע?

הניתוח נעשה באמצעות חתכים זעירים באזורים חבויים, כך שהתוצאה תהיה כמה שיותר אסתטית. אל החתכים מחדירים צינוריות דקות, המחוברות למכונת שאיבה מיוחדת, השואבת את רקמת השומן העודפת. בהתאם לרצונותיהם של המטופלים, ניתן לשלב הליכים נוספים יחד עם שאיבת השומן, לרבות מתיחת בטן או הזרקת השומן שנשאב לאזורים נבחרים בפנים או בגוף. לאחר סיום הפעולה ועיצוב הגוף על ידי הרופא/ה המנתח/ת, החתכים נתפרים והאזור נחבש בחבישת לחץ.

כמה זמן נמשכת ההחלמה?

לאחר כשבועיים מהניתוח ניתן לחזור לשגרה חלקית וכשישה שבועות אחרי כן תוכלו לחזור לפעילות מלאה. חשוב לעקוב אחר הנחיות הרופא/ה המנתח/ת לצורך החלמה מיטבית וקבלת תוצאות משביעות רצון. ניתוח שאיבת שומן

מתי אפשר לראות תוצאות?

תוצאות ראשוניות תוכלו לראות כמעט באופן מיידי. אך יש להביא בחשבון כי בשבועות הראשונים ייתכנו נפיחות ובצקות זמניות, ולכן עדיין לא ניתן יהיה לראות תוצאות סופיות. לאחר כשנה תוכלו להתרשם מהתוצאה הסופית – גוף מעוצב, פרופורציונלי ואסתטי.

ד״ר מיכל בנקלר היא מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית, בעלת ניסיון רב בניתוחי שאיבת שומן, מתיחת בטן ומאמי מייקאובר. לפרטים נוספים על הניתוח וקביעת פגישת ייעוץ ניתן להתקשר למספר הטלפון בראש העמוד.

הקודם   הבא

חזה לא סימטרי: הפתרון הניתוחי

אסימטריה בחזה מאופיינת בשד אשר גודלו או צורתו שונים מהשד השני. למרבית...

להמשך קריאה
חזה לא סימטרי

ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן היא פעולה כירורגית המספקת מענה למקרים בהם קיימים מצבורי שומן...

להמשך קריאה
ניתוח שאיבת שומן